اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه‌انگیزی‌ها است

اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه‌انگیزی‌ها است

رئیس جمهور در جمع دانش‌آموزان نخستین دوره اردوهای راهیان پیشرفت:

رئیس جمهور گفت: دانش‌آموزان با دیدن دستاوردهای کشور در این اردوها می‌بینند هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده محققان بیشتر پیشرفت کردیم و درخواهند یافت که همین اراده برای قوی شدن، دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آقای رئیسی در نشست ۴ ساعته با دانش‌آموزان شرکت‌کننده در نخستین دوره «اردوهای راهیان پیشرفت» با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‌های بسیاری دارد که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان، اطلاعات دقیق و کاملی از آن‌ها ندارند، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این اردوها مانند اردوهای راهیان نور، برکات بسیاری برای کشور داشته باشد.

رئیس جمهور، آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را عامل تقویت انگیزه و اراده آنان دانست و گفت: دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌های به‌دست‌آمده، خواهند دانست که هر جا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده و عزم محققان بیشتر پیشرفت کردیم و همین پیشرفت و اراده برای قوی‌ شدن بوده که دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

آقای رئیسی، دانش‌آموزان و دانشجویان و به‌ویژه اعضای المپیادی را نماد پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعدادها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آنها تأکید و تصریح کرد: نخبگان باید با شناخت نظام مسائل کشور، توانمندی‌های خود را در مسیر رفع آن‌ها به‌کار گیرند.

رئیس‌ جمهور، مدیریت درست دانش تولید شده را موجب افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی سایر بخش‌ها از این دانش دانست.

آقای رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: اغتشاش و تلاش برای به‌هم ریختن کشور، با اعتراض تفاوت دارد و حتما باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شهرهای ایران امن است، گفت: دشمنان ما از جمله آمریکایی‌ها به‌دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه‌کارهای خود در لیبی و سوریه، کشور را ناامن کنند، اما جز شکست، چیزی نصیب آنها نشد.



رئیسجمهور: اراده ایران برای قوی شدن دلیل فتنهانگیزیها است - برنا

رئیسجمهور: اراده ایران برای قوی شدن دلیل فتنهانگیزیها است - برنا

فریب خوردن برخی جوانان به علت ضعف در جهاد تبیین است - آفتاب جنوب

فریب خوردن برخی جوانان به علت ضعف در جهاد تبیین است - آفتاب جنوب
اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه انگیزی ها است

چرا دشمن با
منبع خبر : iribnews.ir